” Kupci niso odšli nikamor, še vedno so tu in še vedno jih lahko prepričamo, da svoj težko prislužen denar zamenjajo za naše izdelke in storitve. In da se pri tem še dobro počutijo. “

Kaj vas je pritegnilo k udeležbi na dogodku? Ima Subway Investor Summit kakšno ključno dodano vrednost? 

Ljudje kupujemo od drugih ljudi, ki so nam všeč, jih poznam in jim zaupamo. Anže (soorganizator dogodka) je bil moj študent, všeč mi je, poznam ga in verjamem, da mu bo tudi pri tem novem projektu uspelo. 

Našim udeležencem želimo podati konkretno in relevantno post Covid poslovno vsebino. Kaj lahko pričakujemo od vaše predstavitve?

Isto zadevo lahko vedno gledamo z različnih zornih kotov. Mi bomo pogledali kaj smo se novega naučili v nenavadnem letu 2020 in kaj lahko naredimo, da se bomo čez čas vsega skupaj spominjali kot obdobja v katerem smo znali najti priložnost in jo izkoristiti. 

Kaj lahko podjetniki storijo glede prodaje, glede na to, da se je vedenje strank in njihovi miselni vzorci spremenili pod vplivom “korona krize”?

Podjetniki se moramo prilagoditi. Iz psihologije prodaje vemo, da se je najlažje vključiti v pogovor tako, da še sami nekaj povemo o temi, o kateri se itak vsi pogovarjajo. Korone ne moremo ignorirati, spremlja nas povsod. Najti pa moramo pravi način, da celotno zadevo obrnemo sebi v prid. Kupci niso odšli nikamor, še vedno so tu in še vedno jih lahko prepričamo, da svoj težko prislužen denar zamenjajo za naše izdelke in storitve. In da se pri tem še dobro počutijo. 

Ali menite, da je industrija QSR/hitre prehrane dobro pozicionirana za poslovanje v kriznih obdobjih? Zakaj?

Seveda je. »Take away« industrija je itak dobila velik pospešek. Čeprav kupci govorijo, da imajo raje zdravo, ekološko, doma pripravljeno hrano, potem, ko morajo to mnenje pokazati s svojim denarjem v praksi, raje izberejo okusno hitro pripravljeno hrano. In nič nimajo proti, če jim jo nekdo prinese. Seveda je velik minus te industrije, to, da večina kupcev »ve«, da gre jaz »junk food«. Nisem rekel, da je to vedno res. Ampak, tisto kar stranka misli, tisto je strankina percepcija in tisto je potem za stranko res. Izkoristiti trend dostave, prevzema hrane pri okencih, hitre prehrane in dodati še noto zdravega in panoga lahko samo še raste. 

 Prosim, opišite svojo prvo Subway izkušnjo (ko ste prvič obiskali Subway).

Ha, prvič se je to zgodilo nasproti našega podjetja na Dunajski. Priznam, da sem bil namenjen v sosednji lokal, ampak jim je zmanjkalo pic. V subwayu sem imel nekaj težav, ker nisem razumel jezika, nisem znal izbrati kruha, velikosti, mesa, dodatkov … Vse je bilo novo. Ampak to je del trika … ko se enkrat naučiš kako naročiti, ni težav. In še fino se ti zdi, ker ti obvladaš subway jezik in navade, nekateri pa še vedno ne. No prvi sendvič je bil zelo okusen in nakup sem še nekajkrat ponovil. Nisem, redna stranka, ker večinoma res jem doma, kuha žena, ali tašča (ki živi v isti vasi in se sprehodimo k njej na kosilo). 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *