Intervju: Iztok Levac

“Industrija QSR (hitro postrežena hrana) bo predvidoma najmanj prizadet del gostinstva, prav tako pa je odlično pozicionirana glede na prihajajoče trende in miselne vzorce strank, ki iščejo enostavne in zdrave alternative.”

Od kje ideja za tovrsten dogodek kot je Subway Investor Summit?

Subway franšizni model predstavlja poslovno priložnost, ki je v Sloveniji še vedno preveč ignorirana. S tem namenom smo želeli prvotno organizirati dogodek, kjer bi najuspešnejšim poslovnežem in investitorjem predstavili našo poslovno priložnost. No, kasneje je zadeva zrasla v bistveno večji koncept, saj smo kmalu uvideli, da potencial tovrstnega dogodka presega prvotno postavljene meje. Zdaj je naš cilj pripraviti poslovni dogodek, ki bo udeležencem ponudil konkretne nasvete in priložnosti na področju poslovanja in investiranja. 

Kakšni so vaši dolgoročni plani za Subway Investor Summit?

Želimo, da bo dogodek malce bolj mednarodno obarvan, saj poznamo situacijo na bližnjih trgih, ki so prav tako kot Slovenija polni potenciala. Letos nam je situacija onemogočila organizacijo v večjem obsegu, vseeno pa smo iz danega izkoristili maksimum in pripravili zares izvrsten in nadstandarden poslovni dogodek.  

Kaj lahko od samega dogodka udeleženci pričakujejo?

Udeleženci lahko od dogodka pričakujejo konkretno in relevantno poslovno vsebino, ki bo predstavljena s strani vrhunskih podjetnikov, managerjev, investitorjev, odvetnikov in strokovnjakov iz različnih področij. Naši govorci so ljudje z dolgoletnimi uspehi na različnih področjih iz različnih industrij, zato bo vsebina na res najvišjem nivoju. Istočasno ne smemo zanemariti morda največje dodane vrednosti samega dogodka – možnosti mreženja s slovensko poslovno elito. 

Za koga je udeležba na SIS-u smiselna?

Za vsakogar, ki si želi nadgraditi svoje vsesplošno poslovno in investicijsko znanje. Istočasno se bomo seveda še bolj poglobili v franšizing, ki prinaša ogromno potenciala na domačem trgu. 

Zakaj je Subway franšiza lahko primerna investicija glede na trenutno gospodarsko situacijo?

QSR (quick-service restaurant) segment gostinske industrije bo predvidoma najmanj prizadet, saj je naš poslovni model zelo prilagodljiv. V Subway-u smo se na primer v času vsesplošne karantene obrnili na lokalne dostavljavce hrane, s tem pa kljub vsemu beležili promet. Tudi dolgoročno pričakujemo vse več spletnega naročanja hrane in prevzemov naročil v poslovalnicah. Subway kot globalna franšiza je dokazala, da je zmožna preživetja različnih kriz, saj uspešno posluje že več desetletij. Seveda, pa je v poslu prisotnih nešteto faktorjev, ki vplivajo na končni uspeh posamezne poslovalnice. 

Kaj je ključna dodana vrednost odprtja Subway franšize v primerjavi z ostalimi primerljivimi investicijami?

Flekibilnost ter prilagodljivost poslovnega modela. Tako pri investiciji, kot tudi pri kontroli vseh obratovalnih stroškov. Subway ponuja ogromno podpore na vsakem koraku odprtja in postavljanja posamezne poslovalnice, zato je na franšiziju zgolj to, da vloži dovolj energije in časa, s tem pa lahko zagotovi uspešnost njegove poslovalnice. Prav tako ne smem zanemariti dejstva, da poslovni model sam po sebi zagotavlja ugoden denarni tok, ki je definitivno en izmed najpomembnejših faktorjev vsakega posla. 

Kje ste poizkusili vaš prvi Sub?

Moja prva Subway izkušnja je bila 10 let nazaj v Belgiji na letališču, ko sva se z ženo vračala iz potovanja. Iskala sva nekaj svežega in se kar nisva mogla načuditi dobremu in poceni sendviču (seveda sva skupaj vzela enega “footlonga” in pojedla vsak polovičko ).

Za manj kot 10€ sva se oba res dobro najedla!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *