Blog

Dogodek Subway Investor Summit

O tem kaj se je dogajalo na premierni izvedbi Subway Investor Summita, na katerem so nas navdušili izjemni govorci, imeli smo priložnost spoznati veliko nove zanimive poslovne vsebine in pojesti kakšen dober Subway sendvič…

Profitabilnost franšizne restavracije

Profitabilnost franšizne restavracije. O tem kako smo dosegli večjo profitabilnost tudi v času Covid-19 krize. Profitabilnost posla je eden izmed ključnih vidikov vsakega podjetja. 

Priložnosti franšiznih restavracij na bencinskih črpalkah

Priložnosti franšiznih restavracij na bencinskih črpalkah. O tem zakaj in kako uspevajo restavracije na bencinskih črpalkah. Trg POLN priložnosti…

TikTok - socialna platforma prihodnosti?

Zakaj mnogi podjetniki še danes ne verjamejo v to misteriozno platformo? Zakaj je za nekatere TikTok stroj za delanje denarja, za druge pa je “brezvezna” platforma, ki nima nobene veze s poslom? 

Priložnosti prevzema ustaljenega posla.

90% na novo začetih podjetij nikoli ne dočaka svojega petega rojstnega dne. Začetki so težki, nepredvidljivi in usodni za veliko večino podjetnikov. Zakaj torej ne bi enostavno preskočili tega dela in začeli s poslom, ko je uveljavljen in že generira stabilne prihodke? Več o priložnostih akvizicij ustaljenih poslov v novem članku. 

Vračanje družbi - podjetnikova odgovornost?

V tem članku podrobneje razdelamo zakaj je vračanje družbi pomembno za podjetnika in njegovo podjetje, kakšne so ovire, prednosti in slabosti dobrodelnih udejstvovanj in vse prikažemo na praktičnem primeru.

99e2c658206015.5a1381fd4f451

Kako smo krizo izkoristili v našo prid?

Kdor se ne zna prilagoditi propade. To je slogan katerega se v podjetju držimo v času pandemije. Ne glede na to, da s(m)o ravno gostinci tisti, ki s(m)o najbolj na udaru, smo se uspeli prilagoditi in izkoristiti dano priložnost.

Intervju: Lovro Peterlin

“V zelo kratkem času smo prilagodili načine dela, potrošniške navade smo poenostavili, fokusiramo se na koriščenje digitalnih rešitev. Naše razmišljanje je prilagojeno na iskanje hitrih, agilnih rešitev.” 

Intervju: Aleš Lisac

“Kupci niso odšli nikamor, še vedno so tu in še vedno jih lahko prepričamo, da svoj težko prislužen denar zamenjajo za naše izdelke in storitve. In da se pri tem še dobro počutijo.” 

Intervju: Iztok Levac

“Industrija QSR (quick-service restaurant) bo predvidoma najmanj prizadet del gostinstva, prav tako pa je odlično pozicionirana glede na prihajajoče trende in miselne vzorce strank, ki iščejo enostavne in zdrave alternative.”

Intervju: Aleksandra Logar

Intervju: Luko Čižmek & Žiga Šraml

“TikTok je primeren za vsa podjetja. Je odlično orodje za branding in prodajo. Stestirali smo večino vrst podjetij, manjkajo nam le še frizerji in gradbeniki.”